"I have come to the cross-roads in my life. I always knew what the right path was. Without exception, I knew, but I never took it. You know why? It was too damn hard.." : Lt. Col. Frank Slade ( Al Pacino ) in `Scent of a woman`

Pages

Sunday, March 14, 2010

welkam


Salam.. ntah camna tetiba rasa nak ber`blog` ni... selalunya aku ni bukannya reti bersembang pun. Mengarang lagi la... orang kata aku jenis senyap. Betoi la tu. Aku banyak `bercakap` dalam hati ja. Apapun aku nak try berblog` pulak. Orang lain dah start lama dah, aku `facebook` pun takdak lagi. Blog ni aku tak nak khususkan untuk apa2 topik, apa2 saja yg terlintas nak tulis aku akan tulis. Tapi rasanya banyak pasai fotografi, movie, agama, kehidupan, Perlis, muzik.., kita tengok saja la nanti. Politik ? kalau bole takmau la, penat dah...dari sekolah menengah lagi aku dok ikut..cukup la.. Aku akan guna bahasa Melayu loghat Perlis, sebab aku dok pikiaq hari2 pakai bahasa ni, walaupun aku rajin dok dengaq lagu siam fm 87.5. Cukup la dulu intro. kita jumpa lagi.

3 comments:

  1. dgr radio siam sampai naik pening org sebelah.....ishhhhh....

    ReplyDelete
  2. wakakkaka :D apa apa pown i pollow :) hehe best best

    ReplyDelete
  3. lagu siam takpa...jgn awek siam sudah...teriak awek sebelah

    ReplyDelete